onsdag, juli 04, 2007

Le fattning de sammé

Dagen har varit händelserik.
Alltid kul att se en advokat leka katt och råtta med den andra*

Sen så är det så att dagens höjdare var när Ankie Bagger spelades på P3. Och dagens anti-höjdare var att jag vet att jag kommer missa 3-från-1 imorgon på P3 Pop-nonstop. Alltså kommer jag inte veta om det är Metallica eller Iron Maiden som kommer att spelas. Och jag gillar verkligen hårdrock. Så tuff är jag.**

Dagens längd har varit lång. Men men. Jag fick lite nytta gjord, och sen har jag en vänlig kollega som än så länge skyddar mig. Mot elaka kunder. Känns bra.
Är faktiskt sjukt nöjd med mitt byte av jobb. Inte en enda dag har varit tråkig. Men nu vet ni som följt Le Blogg att jag inte var direkt missnöjd med mitt tidigare jobb heller....

Dagens läskigaste, och även sen ett par dagar till tillbaka. Det är en tjockis i området som stirrar på mig. Han ser elak ut. Som att jag vore den sista godisbiten i en Aladdinask och han är sugen och blir besviken på att jag är den biten han inte vill ha men ändå kommer att äta. ***


A.

* givetvis vann vår sida och lika givetvis var det ingen som kom till skada av det som skett eller när detta inlägg skrevs. Varken djur eller människor. Inte ens en krokodil även om det förtjänar det de läskiga bastarderna.

** Vilka försöker jag lura. Den enda musik jag förstår är ju den som spelas i reklamfilmer på tv. Alltså är min favorit just nu egentligen den som SJ kör...

*** Han är nog i 15-17 års åldern... och tjock. Men nu vill jag direkt meddela att ni har fokuserat på tjockisdelen får ni läsa om. Fokus är på att han tänker äta upp mig. Trots att jag är smaklös...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ahh, Heroes med David Bowie.. Den är fin :)

7:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home