måndag, juli 02, 2007

Sommar och sol.

Idag är en varm dag. Jättevarm.
Speciellt om man sitter inne. Men nu har jag tagit ett kort på utsikten från takterrassen som man kan fika på.
Och jag har ätit lunch ute. Och för första gången betalat med Rikskuponger. Kändes stort.
Lite vuxet.
Behövde det efter att ha blivit hånad av 21-åringar ihelgen.

Och jag har dessutom varit duktig idag. Faktiskt jätteduktig.

Det enda tråkiga är att jag inte fick träffa Ida på Kolmården idag. Men hon skulle ju ändå bara kolla på storkar och jag gillar inte fåglar.

Annars så smider jag ränker för att sätta dit huliganerna.
Min plan är att reta upp dem till max, allt för att få dem att börja busringa på dörren igen.
Sen invagga dem i falsk säkerhet och då slå till.
Med en 10 liters hink med vatten. *

A.


*Men lite snäll är jag. Det blir en varm dag. Typ.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Riksisar...det var inte igår du...

Hörru, skicka hit litte sol...jag har kjol idag & håller på att frysa benen av mig...får gå hem ör att byta för att sen gå på Allsång med Lotta på Liseberg & heja på Bert Karlsson & de andra!!!!

4:12 em  
Blogger A. said...

Mina första någonsin ju... håna dem inte :-( Då blir det ingen sol. Krama Bert från mig, han är sååå coool.... ;-)

10:11 em  
Anonymous Anonym said...

Oh, jag kollade på mycket annat än bara fåglar... Vänta till ikväll så lär det komma bilder. Du kommer skratta.

3:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home