torsdag, juni 28, 2007

Hmm.

Jag tror att när jag släppte en kollega vid Globen idag blev omcyklad av Björn Kjellman. Klädd precis som i Adam & Eva när han är ute och cyklar och av en slump träffar på Eva igen...

Annars en bra dag. Lite kurs men jävligt intressant. Tom kul. Även för en icke-tekniknörd. Jag är ju en typisk gul människa. Känslor och charm är mina starka sidor. Inte detaljer.


A.

Ps. I mitt egen startade projekt "stranden" har ju jag slutat dricka läsk. Och börjat dricka bubbligt vatten istället. Som Ramlösa alltså. Inte Moët. Inte för att jag gillar dig men ska plocka ett par vuxenpoäng på att lära mig det. Nyss när jag vaknade från min lilla tupplur slog det mig att jag drömt om Ramlösa Kaktus.
Om jag gillar det? Inte alls. Men tror det är ett steg på vägen.

2 Comments:

Blogger Ängeln said...

Gul... Inga inslag av blått eller rött?

Det innebär även att du kategoriseras som en pratkvarn ;)

Från en gul

11:32 fm  
Blogger A. said...

Jag hade vissa inslag av grönt så jag är snäll också men sjukt dominerande av gult. Rött som tredje...

Och ni som läser här som faktiskt känner mig, pratkvarn är väl ett påhopp? ;-)

12:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home