söndag, juni 24, 2007

13 grader och sol.

Innan sammanfattningen kommer kan jag konstatera att;

- Midsommar i skärgården betyder bad.
- 13 grader är inte varmt. Inte varmt alls. Varken i luften eller vattnet.
- Åker ni båt från Saltsjöbaden så skämta inte med han som tar betalt. Det funkar inte.
- Hallandsfläder är gott. En.
- Fernet i vattenpistoler är inte lika gott.
- Riggade fiskdammar är kul.
- Spela fotboll i 10 minuter och ligga i sängen ska inte ge träningsvärk.
- M's levande kassler imitationen är alltid lika kul.
- När festplatsens minsta person säger åt en att plocka blommor så plockar man.
- Trots att jag glömde att lägga blommor under kudden så drömde jag om min nya fru.*

A.

* En kombination med att jag inte hade någon kudde. Min säng var en solstolsdyna.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hette hon Therese denna gången också? :)

8:14 em  
Blogger A. said...

Hon var mer namnlös den här gången. Men lika bedårande...

8:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home