tisdag, juni 26, 2007

Tisdag och veckan som kommer.

Tisdagar kan bli min nya favorit tv-dag. Både allsång på skansen och Gilmore Gorls.

Men Rory är lite väl mogen för att vara typ 13. Och Lorelei, gå genast tillbaka till hamburgerkillen.


Den här veckan är jag på kurs hela veckan.
Måndag som var igår.
Tisdag som är idag.
Onsdag imorgon.
Torsdag som är i övermorgon.
Fredag som är i överövermorgon.

Sen är alla mina kurser klara. Då kanske jag står ute hos er någon dag och tycker ni ska bjuda på kaffe. Jag är den blonda som tycker att vädret är för varmt. Även om det regnar. Förstår faktiskt inte hur folk kan leva i Afrika. Men det är väl ett u-landsproblem :-) *
Men ut i verkligheten ska jag.


A.

PS. Är det någon som hört något sommarprogram än? Något som är värt att ladda ner alltså.

* Och jo, den är både stulen och låg.

A

5 Comments:

Blogger Peppe said...

Det är aldrig FÖR varmt i Norden. Men jag förlåter dej för alla konstiga uttalanden eftersom du har så god smak då det kommer till tv-serier.

8:54 fm  
Anonymous Anonym said...

Visst e det en bra TVdag! Morden i Midsommer e ju allas favvo men jag har aldrig blivit hookad på det riktigt...
Tycker dock att Allsång håller på at spåra ut på något sätt...tyvärr!!! & JA...Lorelei måste gå tillbaka till Luke!!

Ha en superbra semester!!!!

9:06 fm  
Blogger ajja said...

Rory spelar inte 13 i serien nu. Hon e väl nästan 19 eller nått annat eftersom hon går på Cållig ju!

10:50 fm  
Anonymous Anonym said...

"The Swedish summer is the warmest day of the year", så passa på och njut!
;)

11:49 fm  
Blogger A. said...

Peppe: Det ska väl vara precis därför jag blir förlåten. Bästa anledningen!

PPPolly: En riktigt bra tv-dag. Men Morden i Midsomer är inte min grej heller. Och ja, Lorelei har spårat ut helt ;-)

Ajja: För mig är hon alltid 13. Och oförstörd av den hårda världen. Så det så.

Gina: Jag får väl göra det då... ;-)

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home