lördag, juni 30, 2007

Och precis brevid de söta paren sitter...

Där sitter A. Med sitt nya leende.

Inbjuden till kompis på grillning ikväll.

"...Häng på, vi blir ett par stycken..."

Lät ju kul. Nynnade för mig själv. "...häng med på party, slit och kom loss..."
Tackade ja direkt. Med låten i huvudet.
Men vad ingen sa var att det var ett par stycken par.
Måste göra något åt mitt umgänge. Mina kompisar duger inte längre.
Var är The Brat när man behöver honom?

A.

Ps. Oväntat att de skulle regna idag dessutom när jag skulle visa hur man kör go-cart på allvar för grabbarna. Trist.

2 Comments:

Blogger Ängeln said...

Va??? Det är ju skottpengar på sådant... Lider med dig!

11:30 fm  
Blogger A. said...

Tack. Dessutom så måste jag nog reda ut vad "vi blir ett par stycken" egentligen betyder...

2:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home