onsdag, juli 04, 2007

Playboy Mansion

Jag har just upptäckt ett program om Hugh Hefners flickvänner på femman. Otroligt bra. Not.
Inte nog med att femman antagligen kallat det för dokumentär. En av flickvännerna har det naturligaste skratt jag hört. Not.

Tänk er ett dovt ljud som tvingas fram orytmiskt som när A dansar kombinerat med när ni vet att ni måste skratta. Som när Le Boss har skämtat och ni vet att det är kasst men av artighet gapskrattar...*


A.

* Fast ni kanske inte gör sånt? Jag är en sån mes...

3 Comments:

Blogger Peppe said...

Jag fejkskrattar oavsikligt då och då. Försöker bestraffa mej själ efteråt så att det inte skall upprepas, men uppenbarligen är jag en slow learner.

8:43 fm  
Blogger Ninde said...

Men a. Om du bodde ihop med en gubbe som till och med var i äldsta laget för din mamma. Skulle inte ditt skratt vara en aning forcerat då? :D

12:32 em  
Blogger Lill-Krizan said...

Jag har ett svagt minne om att du bad om en utförlig beskrivning det här för ett väldigt långt tag sen. så håll till godo:

http://onekligen.blogspot.com/2007/07/det-dr-lt-som-en-volt.html

2:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home