onsdag, juli 18, 2007

Nej det är ändå sommar...

Dags för en sommarklippning. Men lite surt är det. Av två anledningar.

1. Det kostar pengar. Men det är inte frisörens fel. Hon är värd varenda krona men hur i helvete kan mitt hår växa så fort som det gör? Ett par centimeter minst på en och en halv månad. Ska det växa så fort?

2. Och sen så har mitt hår blivit lite läckert solblekt. Känner mig nästan som en surfare. Vi får se om det hänger kvar efter att jag blivit klippt.


Nu återstår bara frågan. Snaggad eller inte.


A.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inte. Man måste ju ha nåt att dra fingrarna igenom. Inte jag just då kanske, men eventuellt någon annan. Liksom ;)

5:13 em  
Blogger A. said...

Någon har något att dra fingrarna igenom fortfarande :-)

6:29 em  
Blogger Björnen said...

Är grymt nöjd med min snagg, typ 15 mm nu. Rekommenderas varmt! Det är i princip helt underhållsfritt också - inte att förglömma!

8:30 em  
Blogger A. said...

Det blev lite längre än så... misstänker att jag ser ut som en vandrande penis om jag kör den modellen... haha

3:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home