torsdag, juli 19, 2007

Totalt oviktig information

Dagens goda gärningar.

Tömt båten på vatten.
Badat. Kanske inte en god gärning. Men i alla fall har jag gjort det.

Imorgon kommer Le Blogg att försvinna in i dimman. Le Blogg tar semester och kommer att befinna sig på sydligare breddgrader tillsammans med grabbsen en vecka. De grabbs som inte vet om Le Blogg så det kommer att vara tyst. Ida och Zany, håll ögonen öppna i Jerusalem på lördag. Vi kommer swischa förbi...

Ojdå, nu smsade Le Twin och undrade vad jag gjorde. Anar jag gratis mat.

Sen kan man hålla utkik efter A i staden där sola alltid skiner om en dryg vecka. Ska se om jag ska köra en favorit i repris. Stå inne på herrtoaletten på krogen och hälsa folk välkomna med raden

"...Chip och välkommen till toaletten, och inte vilken toalett som helst utan Hajktoaletten..."

Märkligt att alla inte gillar det.

Någon som vet var man får tag på en grön overall? Eller en flygarhjälm. Är så sjukt taggad för min maskerad. Eller min och min. Men jag kommer ta över den. Vem vill inte hänga med Iceman...


A.

Det är visst lä på soldäck. Sätter mig där...