lördag, september 29, 2007

Att hålla käften

För ett par veckor sen var jag på Norra Brunn. Vi såg en rolig snubbe som hette Soran Ismael. Typ.

A berättar glad i hågen allt han kommer ihåg från dennes nummer för de kompisar som inte var med. Igår så var vi ute och drack After Work och hamnade på Norra Brunn. Gissa vilken komiker som var där? Och körde exakt samma nummer.
Och dessutom hur kan mina, vad jag trodde, kompisar får det till mitt fel.
- Att jag förstört det numret.
- Att det hade vart skitkul OM MAN INTE hört alla poängerna innan.

Jag är lite enklare. Skrattade exakt lika mycket den här gången.


A.

PS. Det där om att jag gillar hösten är lite selektivt känner jag idag.

PS2. Jag vet att det är barnsligt men jag blir lite lätt stött och irritrad när jag ser en söt tjej tillsammans med en i mina ögon ful snubbe. Jag kan inte låta bli att tänka att "det måste ju bero på att han har en jättebal... "

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

En jättebalja full med pengar, eller? ;)

5:46 em  
Blogger A. said...

det är det andra alternativet som börjar med jättebal... ;)

6:29 em  
Anonymous Anonym said...

Eller bara en jättebal. En sån med hö alltså. Det KAN ju vara så.

12:22 fm  
Blogger Ängeln said...

Eller en väldigt tjock plånbok...

9:54 fm  
Blogger A. said...

Ida; Vad trodde du jag menade? ;-)

Ängeln: Tog inte med den men den egentliga tanken är nog i stil med

"antingen är han rik som fan eller så har han en jättebal..."

8:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home