torsdag, oktober 18, 2007

Min pappa är starkare än din...

Man blir lite häpen när man får ett mail av en kompis i 30 års åldern som frågar om det är okej att adda en tjej jag dejtade ett par gånger på facebook. Dessutom kände de varandra innan jag kom in i bilden.

Man bli ännu mer häpen när jag hör att tjejen surt påpekat att han inte hade addat honom redan trots att han visste att hon fanns på min sida.

Är facebook verkligen värt att hetsa upp sig över?
Måste man adda alla man någonsin pratat med?
Är det verkligen så jävla viktigt?

Facebook - Sandlåda för skrivkunniga...


Och helt ärligt. Jag har en bild på min. Skulle aldrig slänga upp hela fotoalbumet för allmänheten att kika på. Jag tippar att man inte kommer att prata med folk om 10 år. Om 13,5 år så kommer vi inte ens att ses igen i verkligheten. Man videoumgås.
Alla blir lika hemliga som A.
Vill vi ha det så?
I så fall ska jag bli offentlig.


A.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fy fan vad du låter som morsan nu. Hur gammal är du egentligen?

6:39 em  
Blogger Ninde said...

Sandlåda för skrivkunniga moha ha ha .. :D

9:31 fm  
Blogger Peppe said...

Jag har gett upp och confirmat alla som vill bli min vän. Jag menar, om ett halv år kommer Facebook ändå att vara en elefanternas begravningsplats.

9:51 fm  
Blogger ajja said...

Du har en utmaning väntande på min sida. http://runthornet.blogspot.com/2007/10/p-tal-om-no-way-in-hell.html#links

11:19 fm  
Blogger A. said...

Lb: Du har som vanligt ingen talan alls i saker som du inte förstår...

Ninde: Japp. Så är det.

Pepita: Jag tror du har rätt...

Ajja: Ah, äntligen. Finns inget jag gillar så mycket som utmaningar...

1:43 em  
Anonymous Anonym said...

en bild? Jag har minsann sett tre bilder på dig på facebook.

ibland blir jag lite rädd för mig själv...jag ber om ursäkt för det här...
Jag lovar att jag aldrig kommer stå på andra sidan gatan mitt i natten och stirra på dig när du oroligt tittar ut genom fönstret...
lovar!

3:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home