måndag, oktober 15, 2007

Le Helg

Fredag
Möten möten möten. Och hårklippning. Riktigt snyggt! Jag måste säga att det var på tiden. Och frisören var lika snygg som vanligt. Och dessutom hade de skaffat "arbetskläder". Påminde lite om bibliotekarier. I like.

Lördag
Storstädning, glida runt i The Northern Hoods och flasha min nya frisyr. Och kolla lite fjollhockey. Innebandy alltså.
Sen fest och fotboll hos mig.
Ut över nejden ekade
"Koka kaffe, vispa grädden - Hot Shot Hot Shot Hot Shot...

Det är faktiskt ganska gott.
Sen så fuldansade jag riktigt bra tyckte jag själv. Och som återkoppling på förra inlägget. Redan där hade jag ångrat fem sms...

Senare idag ska jag tala om vad jag tycker om Kent. Om folk som säger att låtar betyder så mycket för dem samt om ett bra jävla konstigt tv-program jag såg igår.


A.

7 Comments:

Blogger Ninde said...

*Gaaah* Aldrig Mera Hot Shot. Tack för att du väckte de traumatiska minnen jag trodde jag hade förträngt för åratal sedan. Ett tag skulle ju alla j-a människor tvinga i en det. *ryyys* :(

10:42 fm  
Blogger A. said...

Nej nej nej... det är gott så här ett par år efter hehe...

10:51 fm  
Blogger Ninde said...

Neeej. Jag kan sträcka mig så långt som till Baileys med mintsmak. Men aldrig mer Hot Shot..

11:30 fm  
Blogger A. said...

Fjant :-)

Kaffe = gott
Grädde = gott
Galiano = gott

Hot shot = Gott

12:46 em  
Blogger Ninde said...

Fjant kan du vara själv. En oerfaren sån dessutom. Som uppenbarligen inte har en massa depraverade kompisar som trugade på dig sunkiga hot shots på efterfester.

Drag av ett antal år till din ålder. Tag en lindrigt nykter ung värd för vilken bryggning av kaffe är ett för svårt uppdrag. Således:

Microljummet pulverkaffe
Eller mediokert bryggkaffe
=Halväckligt

Galliano= Halväckligt i sig

Grädde= Uräckligt i kombination med sprit och kaffe

Slutsats= Äckligt. Grovt överskattat..

1:53 em  
Blogger A. said...

Pedagogiskt upplagt Ninde. Tackar även för piken om min ålder... :-)

1:57 em  
Blogger Ninde said...

Lättstött idag? *he he*
Fast egentligen var det mer för att symbolisera dåtid. Då även du var yngre. Än nu ;)

2:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home