måndag, oktober 08, 2007

Söndagmåndagsång

Upp i ottan och sen i väg mot norrare trakter.
Som även huserar en lillbrorsa. Märktes direkt när man närmade sig att han var i området. Temperaturen sjönk flera grader och det var riktigt kallt på fotbollsläktaren.

I paus lokaliserade vi den yngre brodern a.k.a Lillbrorsan. Jag sa hej.
Han sa "fy fan vad värdelöst, jag vill gå hem"
Sen gnällde han något om att det var trångt och pep i väg till sina kompisar.

På vägen hem från matchen gick vi förbi hans lägenhet. Han trodde vi ville snacka med honom. Jag ville låna toaletten. Men vi låter honom tro att vi ville träffa honom och se att han mådde bra. Han hade även lite kompiar hos sig från The Northern Hoods. Så totalt var vi väl 7 stycken.
Då passade han på att vara en bra värd.
Med kommentaren "åh vad jag önskar att ni alla hade åkt" så kände vi att det var läge att lämna honom.

Sen sov jag gott. Och vaknade inte av mig själv och hoppade ur sängen. Det var kallt. Och iväg till tidigt möte.

Och så lite självcensur.

Och där är vi nu.

A.

Ps. Vet ni vilken dag det är idag?

5 Comments:

Blogger Ninde said...

Fan vad jag diggar din LB. Klart kaxigast kommentarer.. :D

4:36 em  
Blogger A. said...

Nu blir han glad tror jag. Han är oberäknelig....

6:03 em  
Blogger S said...

Vadå vilken dag det är? Det är tråkiga-måndagen?

6:57 em  
Blogger A. said...

Sandra: Typ... kommer inte ihåg vad jag syftade på igår haha... :-)

9:17 fm  
Blogger Peppe said...

Jag hejar också på Lillbrorsan.

9:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Home