onsdag, oktober 03, 2007

Människor

Shit vad jag är trött på människor....


A

7 Comments:

Blogger Ninde said...

Instämmer till fullo!

5:27 em  
Anonymous Anonym said...

jag vet

vad hände med det digitala samhället där vi alla sitter i våra små kokonger och sköter allt utan att träffas?

7:23 em  
Blogger A. said...

Ja precis dot. Och matpillrena?

9:30 em  
Anonymous Anonym said...

Men matpiller är väl inget gott?
Träffat horder av idioter idag, d är bara å se glad ut.

9:41 em  
Blogger A. said...

Nej, jag vill inte äta dem jämt men framför allt vart tog de vägen?
Jo, jag vet att man ska göra det. Bara tröttsamt ibland. :) Därför jag har Le Blogg, kan gnälla fritt... :)

10:09 em  
Blogger S said...

Men JAAAAA! Precis så. Och det är det enda jag sysslar med hela dagarna.

10:50 em  
Anonymous Anonym said...

98 %...

9:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home