tisdag, oktober 02, 2007

Jo då...

Det var nog måndag igår va?

Kom hem, lite trött och tror att man inte har något att göra. Slutar med städa, tvätta och diska. Och spilla ut en liter vatten i soffan. Precis där jag skulle ligga hela kvällen.

Fick åka och träna istället. Dagens konstiga pryl som folk som gym går med. Förutom spräckliga brallor och för små t-shirtar. Konstiga remmar runt handlederna. Speciellt snyggt på småkillar som väger i grupp mindre än vad jag gör... Och hör och häpna, orkar mindre än mig.

Deras problem är ju inte vikterna. De har ju för små händer. Vilket fick mig att fundera på hur tjejer får tag i grejerna man ska lyfta på ett bra sätt. *


A.


* Eftersom ni har så små söta händer alltså.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Vi har små söta rosa tjejhantlar för våra små söta french manicurade händer..

Eller så ser vi fria vikter som djävulens påfund och kämpar med aerobics och maskiner.. ;)

9:36 fm  
Blogger A. said...

Fria vikter? Aldrig hört talas om...

Rosa tjejhantlar, så sött...

9:50 fm  
Blogger Ninde said...

Vill du låna? ;)

10:40 fm  
Blogger A. said...

Ja! Om de inte är för tunga ;-)

11:18 fm  
Blogger Ninde said...

...inte för en stor stark man ;)

2:39 em  
Blogger A. said...

Nu är vi ute på definitioner som kanske inte kommer gynna mig... haha

4:12 em  
Anonymous Anonym said...

Har du aldrig sett en liten söt hand förvandlas till en liten söt knytnäve ska du kolla hit nu, höhö.

8:39 em  
Blogger A. said...

Har jag aldrig gjort... och inte direkt så att din inbjudan lockar hehe

8:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home