fredag, februari 13, 2009

Fredag.

Fredag. Idag.

Så jävla skönt. Nu stundar en fredagkväll med På Spåret. Och en alla hjärtans dag i ensamhet i La Casa A.

Dessutom fyller LB år imorgon.
Någon som kan gissa hur mycket han fyller? Den som gissar rätt får honom.
Det firas genom att hans genomsnälle storebror som enda familjemedlem åker upp till honom och bjuder på middag på lokal.
Hur snäll är jag egentligen?
Ja, precis som ni tänkte. Antagligen världens snällaste. Men jag är inte typen som vill framhäva mig själv...

Annars är dagens händelse att jag fick välja lunchrestaurang.

Och en ganska trist vecka. Inte så mycket roliga saker att berätta om.
Kanske att jag åkte till jobbet med fjärrkontrollen till tv:n i fickan en dag...


A.

6 Comments:

Blogger Emma Esteban said...

Han fyller tjunio!

3:24 em  
Blogger A. said...

Emma: Du får inte min Lillbrorsa... :D

3:32 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

3:51 em  
Blogger Ninde said...

"..en alla hjärtans dag i ensamhet i La Casa A." Samtidigt som du åker upp och firar LB? Har du löst problemet med att vara på två ställen samtidigt kan du väl upplysa oss andra. Verkar synnerligen praktiskt..;)

Meh...du kan ju inte dela ut någon som redan är paxad ju. Vill ha en opaxad om jag vinner. Men skulle nog gissat på 26 år.

3:52 em  
Blogger emster said...

Jag gissar på 28 och ser fram emot att få en städbitch hemlevererad i nästa vecka.

Den där med fjärrisen var en classic. Bra jobbat.

4:30 em  
Blogger A. said...

Ninde; Hm Det finns ju dagtid och kvällstid?
Emster: Ingen städbitch for you!

Och LB du kan anmäla dig för tjänstgöring hos Ninde. Du kan ju börja med att be om pengar...

5:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home