måndag, februari 09, 2009

Le Helg.

Jag tog bilen till Norrtälje. Det bästa beslut jag tagit. Någonsin.
Och då har jag ändå tagit många bra beslut.
Och något sämre som när jag skulle karaterulla över en buske. Och när jag trodde det fanns ytspänning i buskar.

Lördagen var bättre. Efter ha bjudit in mig själv på lunch till M & P A så var det killkväll med folk jag på riktigt gillar.
1100 kort från fotbolls-em hann vi med. Inte en enda bild när någon såg sur ut.
Utom dyngsur.


Sen så bögade vi till oss lite på söndag och The Brat bjöd med mig till Inredningsmässan. När han bjuder så får man hämta honom, köra dit honom och dessutom sno godis åt honom i montrarna för han "blodsocker sjönk radikalt".
Och så vågade han inte ta själv.


Sen så somnade jag tidigt. Typ 5 och vaknade tidigt. 02.30. Sen tog jag sovmorgon.
Det var min helg.


A.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ha ha ha ha ha ytspänning, bögade till oss, ha ha ha ha påblanka lördagsmorronen
Eder störste fan
Dr M

9:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home