onsdag, januari 28, 2009

F**K off vs Kick off

Imorgon och fredag är det Kickoff. Jag är inte nöjd.
Jag har fan inte tid att ha Kickoff i två dagar. Inte alls.
Men cheferna har bestämt.
Vi ska ha Kickoff. I två dagar.

Walk the talk. Minimässa. Massor med nyttigheter. Och ja, det är bra. Men det är märkligt att hela avdelningen sitter och skruvar på sig för att de inte har tid för detta... Mycket märkligt.

Dagens medelåldersskämt:
Har ni hört, det är ingen Kick Off, det är en F**K Off så här i nedskärningstider.
Festligt festligt.
Tror det ska bli ett stående inslag här. Precis som tex Moi har sina tunnelbanetankar ska jag ha medelåldersskämt.
Så får det bli.

Annars så har jag kanske gjort något skitbra idag. Eller så blir jag massakrerad på måndag.
Jag håller tummarna för det första.

Och imorgon ska jag fan äta hotellfrukost.
Bara ställa klockan tidigt. Typ 04.00 för att se fotbollslandskampen.
Och sen är mitt mål att hålla mig nykter på Kick-offen.
Men det är bara en målsättning.

A.