söndag, februari 01, 2009

Le Helg

Ikväll är det Superbowl. Ska givetvis göra ett försök till en egen superbowlfest i La Casa A.
Buffalo wings, chips, läsk, godis inhandlat.
Det börjar 24.00
Det blir jag, en tv och ett uppenbart försök att äta ihjäl mig.


Annars så har helgen varit lugnt. Somnade efter på spåret i fredags och vaknade lagom så jag hann städa upp innan CK och The Brat kom på besök.
Om man ber någon ta med sig "typ bullar". Är det då okej att komma med någon som han haft i frysen i ca två år. Jag tycker inte det.
Det tycker The Brat.



Annars så har jag joggat två gånger på två dagar. Dåligt samvete efter torsdagens idiotiska utflykt.

Jag behöver semester. Vem ska med en vecka till Alperna?

A.

* Har ju en gissning vem som kommer svara och hur han kommer lägga upp det... :D

11 Comments:

Blogger Winnie The Pooh said...

Ha! Då var du inte beredd på den här besökaren:
JAG hänger lätt med! kan fasen inte stå på ett par skidor, talar varken franska eller tyska och har (uppenbart efter fredagens katastrofala AW) ingensom helst rutin vad gäller krogsväng nu för tiden, men jag lovar att allt det vägs upp av min entusiasm och motivation!
När åker vi? Jag tror det går ett Stockholms-tåg om nå´n timme.

8:07 em  
Blogger Serafim said...

Du får uppfostra The Brat. Tom bensinmackar har bullar som inte är typ 2 år gamla..

10:05 fm  
Blogger emster said...

"Ta med NÅGON han haft i frysen"...

Hmm.

10:18 fm  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

10:32 fm  
Blogger Ninde said...

Buffalo wings?

Äsch, gnäll lagom. Med tanke på din planer på att bli hemmaman trodde han väl att du skämtade och självfallet skulle välkomna gästerna med nybakta bullar..

Fru R: Trevlig resa! ;)

10:33 fm  
Blogger A. said...

Fru R: Du är så välkommen.- Det blir Österrike. Kan det funka? ;-)

Serafim: Ja, exakt. Det är hånfullt av honom. Och Bagarson dessutom...

Emster: I see your point. Något borde det kanske ha stått...

Ninde: Ja, Buffalo Wings. Kycklingvingar då?

Och ja, fast om de hade velat hade jag haft nybakat bröd hade jag kunnat bjuda på det...

12:15 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Österike? Det blir najs. Jag är inte så nogräknad. Sunne hade funkat fint, det med ;-)

1:54 em  
Anonymous Anonym said...

Ska vi åka på semester? PÅ RIKTIGT?????

3:08 em  
Blogger Ninde said...

Vet det. Däremot vet jag inte om det är mest skrämmande eller imponerande att du lokaliserat sånt här i Svedala för få till den där autentiska feelingen. Antar att du hyrde in granntjejerna som cheerleaders med?

Hm. Svagt av dig ändå. Svagt...;)

3:43 em  
Anonymous Anonym said...

Som tack för att jag fick en julklapp har jag gjort comeback. (det kändes som att det rimmade lite men det gjorde inte det va?)

6:28 em  
Blogger A. said...

C. Haha. Kankse det men nu hann ju Fru R före. :D

Ninde: Svagt? Svagt? Tss.. du är bara avis...

Ida: Kul kul. Och ett litet rött hus med vita knutar alltså. Inte illa...

10:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home