måndag, juli 13, 2009

Hmm...

I helgen har jag lärt mig spela golf. Med en finlandssvensk lärare som nog tyckte det var roligast att visa själv hur bra han var.

"...Men jooo, det finns ett aaannnaaat sätt att slååå på bållen. Men det är föör svåt för er. Men jag visar ändå..."

Lite komiskt. Annars var jag klart bäst i gruppen. Utan tvekan.
För den som tvivlade alltså.


I övrigt börjar jag misstänka att Gud inte vill att jag ska ha mustasch. Utvecklingen står stilla.
Så jag klippte mig superkort* på skallen för att framhäva min mustasch.
Funkade inte heller.

Nu funderar jag på att färga den.

Imorgon fortsätter jag ha semester.
3 veckor och 6 dagar kvar.


A.

6 Comments:

Blogger Serafim said...

Men varför golf?!?! Alla slutar att spela och då kommer du på att nu ska jag lära mig att spela golf... men med en mustach kommer du kanske att se ut som Stig Helmer?

5:49 fm  
Blogger A. said...

Stig-Helmer? Det där var inte snällt... Hehe. Och något måste jag ju göra när min ridlärare är bortrest...

9:59 fm  
Blogger Serafim said...

Snällt? Nja men lite sant i alla fall!

Menar du att du faktiskt börjat rida.. eller försöker du bara imponera ;)

1:01 em  
Blogger Ninde said...

Mustach?! Eeeew. Varför stanna där? Varför inte slå på stort och skaffa hockeyfrilla, spandexbyxor o byta namn till Günther när du ändå håller på?


Nä, håller helt med Mamma A där. Mustach är helt enkelt det fulaste som finns. Och det där med golf orkar jag inte ens kommentera...;)

6:33 em  
Blogger A. said...

Serafim: Nja, kanske inte börjat. Men fått lära mig lite i alla fall. Och som vanligt är det mesta jag gör för att imponera ;-)

Ninde: Was sagst du? Keine "mustasche"? Warum. Projektet är dessutom sjukt nedlagt. Jag tänkte till, gick förbi en spegel och såg mig själv. Aldrig mer...

10:13 em  
Anonymous Anonym said...

Helskotta ha ha jag vrider mej av skratt ha ha ha skulle du färga den på salong ahaha så idiotiskt

Fasen A,du gör min vardag lättare
Dr M

4:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home