tisdag, juli 28, 2009

Tecken på ensamhet. Del 1.

Jag har börjat läsa kontaktannonserna i lokal tidningen. Ni vet den som heter Mitt i The Northern Hoods.

Och jag fascinerades av hur många kvinnor som sökte män den vägen. Trodde det flyttat helt till Internet numer. Men icke.
Tills jag började läsa dem. Lite noggrannare alltså.

Märkligt många kvinnor som söker en "generös" man för träffar dagtid eller kvällstid.
Tog mig någon sekund* innan jag kopplade det också.

Så nu vet jag det. Och ni andra också.
Och om det nu är så att ni som skriver så inte är prostituerade ber jag om ursäkt och önskar er all lycka till.


A.

* Och med sekund så menar jag någon halvminut.

4 Comments:

Blogger Daniel said...

Då är jag billig.

7:03 fm  
Anonymous Chrissepaddan said...

Vad är den manliga motsvarigheten? Söker man då en generös kvinna? Mest så att jag fattar vad jag inte bör skriva alt bör skriva för att liksom hitta rätt?!

Läste om den där mustachen, det är väldigt väldigt sällan snyggt!

11:05 fm  
Blogger A. said...

Daniel: Inte riktigt säker på vad du menar. Men good for you;-)

Chrissepaddan: Du har rätt i fråga om mustaschen. Helt rätt haha.

Och det verkade inte vara så många män som annonserade på det sättet. De verkade vara normal killar som är som vi andra killar. Gillar hemmakvällar och skogspromenader...

9:47 em  
Anonymous Chrisepaddan said...

Det är kul! Jag undrar om det verkligen finns någon kille som gillar skogspromenader?! Ut och jaga i skogen, leka indian och köra 4-hjuling kanske....men promenera...ärligt?! Konstigt att det kvinnliga könet inte utraderats genomm survival of the fittest eftersom det uppenbart måste finnas tjejer som nappar på en sådan annons! Eller så tänker man; ok, önskar en kille som ljuger lite till husbehov så jag väljer att svara på skogspromenadsannonsen! =)

12:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home