fredag, augusti 28, 2009

Portvin!

Inte idag. Men snart.
The Big 60.
För Pappa A alltså.

Alltså ska hela familjen med flickvänner och liknande utomlands.
Portugallien.
La Familia bjuder.
Lite roligt eftersom Mamma A sagt att flickvänner och familjer ska med.
Jag kommer ju åka ensam.
Men de andra för ha med sig flickvänner. Nu menar jag bröderna. Inte att pappa släpar med sig någon flickvän.
Men det skulle vara lite kul.*

Min roll kommer nog bli han som bara hänger på. Och försöker få Svante att le. Hela helgen.
Det är det mest troliga. Och att jag och Lillbrorsan blir lite för fulla första kvällen.

Portvin here I come!


A.


* Alltså inte på riktigt men just nu. Ska nog ta upp det med Mamma och Pappa A och det gäller honom också att han får ta med sig flickvän.

5 Comments:

Blogger Skitsur said...

Du kan få ta med dig mig om du vill! Jag ligga vid poolen, läsa bok, vara trevlig mot mamma och pappa A och bli sur på dig när du blir för full?
Och så känner inte du att du får mindre del av la familias semesterbudget. Deal?

5:30 em  
Anonymous Penny said...

Jag kan göra allt of the above och inte ens bli sur för att du blir för full?
Hell, jag ger dig mer öl när du vill ha det.

Jag behöver semester...

10:00 em  
Blogger A. said...

Hm... blir ju inte lätt att välja mellan er... Kanske måste ta med er båda. ;)

7:01 em  
Blogger emster said...

Så det var inte DU som fyllde sextio? (hoho)

9:10 em  
Blogger A. said...

Emster: Nja... kanske känner mig så men riktigt så illa är det inte på pappret än i alla fall :-)

9:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home