fredag, januari 15, 2010

Skandal!

Här vinner man säljtävlingen.
Och inte nog med det. Jag vinner den i stor stil. Här vill jag dessutom lägga till att en person i tävlingen dessutom varit sjukskriven under 3 månader i år.

Men jag är inte den som är den.

Sen upptäcker jag att den resan man vunnit går om 3 veckor. Och exakt den veckan jag inte kan vara borta. Helt sjukt.
Kort varsel.
Precis innan sportlovet.
Vinnaren kan inte åka med.

Ska det vara så?

Nåja. Jag ville inte åka till Åre med gratis hotell, skidor, liftkort och middagar ändå.

Bitter? Så in i helvete.

A.

4 Comments:

Anonymous ofelia said...

alltså...jag kan åka, om du inte kan ;)

3:46 em  
Blogger Ninde said...

Men vafan. Sådär är det alltid! Kräv att få boka om i första hand. I andra hand få någon annan kompensation. Måste det tvunget vara just den veckan får de väl ge dig gratis hotell/spa och middagar över en helg här i stan?
*been there, done that, mutter*

4:55 em  
Blogger emster said...

dåligt!

11:18 em  
Blogger A. said...

Ofelia: Du kan det va? Ska jag presentera dig för dina kollegor innan eller löser du det själv på plats? :D

Ninde: Din ide är inte dum. Jag skulle behöva att bli spa:ad.

Emster: Mycket surt. Och mycket dåligt. Men det är ju min (och din) åsikt...

3:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home