tisdag, mars 02, 2010

Update från världens sämsta bloggare...

Jag är en kass bloggare.

Men har liksom inget roligt att skriva om.

Ligga på sjukhus.
Komma hem från sjukhus.
Sova en hel helg.
Jobba.
Vara skittrött när jag kommer hem.
Besöka sjukhus.
Få en kamera...

Ja ni förstår. Händer inte skitmycket roligt. Dock så tog sig LB runt Öppet Spår häromdagen.
Jag är lite impad. Nu har båda brorsorna gjort det.
Jag har brutit ett marathon.

Ja, ni ser skillnaden.

Annars måste jag säga att det är sjukt skönt att OS är slut. Så in i bomben skönt.
Bara att slippa slå på tv:n och höra Jonas Karlssons röst gör mig glad.

A.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kan jag muntra upp med att jag åkt Öppet Spår med? och att jag typ vann?
Eller vänta, var det uppmuntran?
Dr M

5:31 em  
Anonymous Anonym said...

Inte är du så kass inte. Du livade säkert upp hospitalet med din närvaro, och alla är inte bra i alla sporter.Du har säkert din
Dr M

9:07 em  
Anonymous Chris said...

Det är fortfarande kul att läsa! Det säger kanske mer om mitt liv än om ditt ioförsig men iaf!?? =)

11:11 em  
Blogger A. said...

Dr M: Imponerande att vinna Öppet Spår. Mycket.

Chris: Tackar. Och då har jag inte haft något roligt att berätta på ca 6 månader. ;-)

9:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Har vunnit Lidingöloppet med. Få se, vad sa du om Marathon?
Dr M

10:22 fm  
Blogger Ninde said...

Jasså? Inte nog med att man själv håller på att jobba ihjäl sig, man har dessutom behövt göra det utan dina små elaka anekdoter också? Ska det behöva vara på det viset, va va? :(( *insert Sverker på Plus indignation här*

Och skillnaden mellan er två illustrerar än en gång att småsyskon är av tuffare virke än storasyskon, eller hur? he he ;)

11:38 fm  
Blogger A. said...

Dr M : Ja, det är bara att bli imponerad.

Ninde: Vet inte om jag håller med dig. Jag ser det som att jag inte har något att bevisa ;-)

11:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home