onsdag, november 03, 2010

Vi sammanfattar

Skäll.
Skäll.
Skäll.
Ni är snordyra.
Det är ert fel.
Varför har vi inte maxsäkerhet?

Va, kostar det extra att dubblera allt?
Det borde ingå.
Skäll
Ärligt, hur kan vi inte ha det här?
Det är ert fel.

Har aldrig vart så nära att lämna ett möte med orden "..Man får vad man betalar för..."

Vad trött jag är på folk som tror att man kan köpa en Rolls Royce och betala för en cykel. Och sen är allt alltid någon annans fel.

Men nog om det. På parkeringen står sen två timmar Preben. Min nya bil.
Skinande svart och fin.
Ganska nöjd måste jag säga.

A.

9 Comments:

Blogger Skitsur said...

Har du namngett din bil??
Nu tror jag allt jag blev lite kär...

9:37 em  
Blogger A. said...

Klart jag döpt den. Hur skulle det annars se ut? ;-)

Och lite kär. I mig eller Preben. Men eftersom jag inte är den som är den så talar jag för oss båda och hävdar att vi är utmärkta kap både jag och Preben. Men vi är en paket lösning ;-;

9:46 em  
Anonymous Ida said...

Peugot?

9:54 em  
Blogger emster said...

preben. det låter danskt.

10:09 em  
Blogger A. said...

Ida: Näe. BMW.

Emster: Japp. Efter den störste - Preben Elkjaer. Och naturligtvis bokstäverna i reg. Numret. Fast det är en tysk Preben;)

10:16 em  
Blogger Ninde said...

Snikkunder är det värsta som finns. "You pay shit, you get shit kinda person" som vi brukar säga inofficiellt..;) Hellre en kund man får jobba ihjäl sig för att få men som är villig att betala för en bra produkt.

Så. Vad har du gjort av FoxyPenny då? Sålt, dumpat, garagat?

Och grattis till nybilen, ännu en odräglig BMW brat är precis vad vi behöver för att inte i onödan skapa mer trafiksäkerhet..;)

1:06 em  
Blogger A. said...

Foxan är säkert återlämnad... det var tufft för oss båda.

Och sen kör jag extremt lagligt. Sen ett par år i alla fall. Jag orkar inte hetsa upp mig i trafiken. Finns så mkt annat att vara irriterad över ;-)

Ja. Värsta sortens kund. Hatar det.

1:44 em  
Blogger Ninde said...

Emtremt lagligt? Som i att aldrig komma på tanken att sms:a när man kör då hoppas jag? ;)

2:10 em  
Blogger Skitsur said...

Va fint, då kommer jag och min trogne vapendrqagare Winston och flyttar då, vilken dag som helst =)

8:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home