fredag, mars 25, 2011

Le Fredag

Fredag fredag fredag.

Igår var jag så jävla sur att om någon ens uttalat ett ord fel här på jobbet hade jag sagt upp mig.
Och det satt i till imorse. När väckarklockan ringde stängde jag helt sonika av den och sov vidare till klockan 10.
Just because I'm worth it.

Sen ska jag till sjukgymnasten med Le Back idag igen. Hoppas att hon hittar saker som blivit bättre. Inbillar mig att det är lite bättre i alla fall.
Men vet inte.

Så jag jobbar väl på med promenader, spotify och konstiga yogaövningar för att få ordning på det.

Vågar man hoppas på lite massage kanske av sjukgymnasten kanske.
Det är en tjej. Mycket bättre än när han på jobbet här oljade in mina skinkor.

Även om det var rätt skönt efter...

A.

2 Comments:

Anonymous Syster Schysster said...

Men fredag är ju ändå alltid fredag. Hurra!

1:42 em  
Blogger A. said...

Visst är det så sis... :-)

1:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home