onsdag, december 22, 2010

Julklappsutdelning

Imorgon är det dags för A's vanliga julklappsutdelning.

I vanliga fall får ju de som kommenterar men eftersom jag inte skriver så mycket ger jag er chansen att motivera varför ni ska få en. Sen lägger jag till de som jag anser värda en.

Hehe.

Nu rast vila innan sista arbetsdagen innan måndag. Just ja, skulle vart ledig till efter trettondagen men en kuk-kund skickar iväg en RFP som ska vara inne dagen innan nyår.
Så jävla respektlöst att mitt förslag var att vi skulle tacka nej.
Det tyckte inte de höga chieferna.
Men det är ju inte de som får jobba med den heller.

Men som sagt, julklappar imorgon.

A.

6 Comments:

Blogger Skitsur said...

Jag förstår inte riktigt, men jag vill ha julklapp. Om inte annat för att jag i år motvilligt gått med på påfundet "vi vuxna köper inte julklappar till varandra". Sånna dumheter som bara folk med småbarn kommer på, bara för att de indirekt kommer få massa paket att öppna iaf.

8:10 em  
Anonymous m said...

jag vill ha en julklapp. och det enbart för att jag har förtjänat det, hahaha!

10:16 em  
Anonymous Ida said...

Jag är inte en flitig bloggare längre, kommenterar sällan, men läser flitigt. Men jag tycker jag ska ha en julklapp för att när jag läser hos dig tänker jag alltid på fyllesamtalet då jag på riktigt undrade om du levde efter ditt fallskärmshopp. Och på att jag faktiskt vet att du har den största stockholmskdialekt jag hört! Haha!

11:06 em  
Blogger A. said...

Skitsur. En liten tradition jag har. Och med ett namn som skitsur så ska du definitivt få något som muntrar upp.

M: Självklart.

Ida: Jag dementerar dialekten. Måste finnas värre hehe. Och fortfarande impad av ert jobb med att hitta vem jag är haha.

11:57 fm  
Anonymous Ida said...

Värre dialekter? Nu förstår jag ingenting.

;-)

1:11 em  
Blogger Serafim said...

Hallå? Sitter och väntar på A som tomte... ;)

9:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home