tisdag, november 30, 2010

Sälen

På torsdag drar jag till Sälen med jobbet.
Jag och 45-55 åringarna ska slå runt på Högfjällshotellet. Bo i stugor med självhushåll.
Klart lägre bjudnivå nu än Spanien.
Alla har fått ansvarsområden.
Jag är frukostinhandlingsanvarig samt underhållning.
Så det blir åtminstone en frågesport.
Har sagt till alla att läsa på om Sälen.
Idioterna har pluggat på om
Sälen och Dalarna.
Trots att jag var tydlig med att läs på om Sälen.
Det är 30 frågor om sälar.

Visst är jag rolig?

Sen så ska de få lyssna på Belfast Brigade tills de kräks.

A.

5 Comments:

Anonymous dot said...

och nu blir jag så glad över att kunna hjälpa till m utslagsfrågor, eller snarare låta wayne hjälpa till:

http://waynenilsson.blogspot.com/2010/03/norwegian-wood.html

ha det gott uppe i norr :)

7:52 em  
Blogger Serafim said...

Hahhaha! Helt underbart..

Exempel på frågor tack!

10:07 em  
Anonymous Penny said...

Herregud. Man kan ju tro att du är från Göteborg.

3:31 em  
Blogger A. said...

Dot: självklart har jag redan gjort utslagsfrågor. Jag är ingen amatör ;-)

Serafim. Ska jag lägga upp dem kanske? hehe...

Penny: Nja, eller farligt nära va?

5:38 em  
Blogger grannfrun spekulerar said...

Hur är dt med lokalsinnet ,A? Nära Göteborg? Det räcker med farlig.

Glöm inte plocka upp mig på vägen ut på E4an. Jag är en mästare på att servera frulle.

9:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home