torsdag, november 04, 2010

Donnerstag

Und alles ist viel besser. Keine geschällen am Anders heute.

En ganska bra dag bnär ajg hunnit fvå en hel del gjort. Ingen har skällt och jag försöker friska upp min tyska för Prebens skull. Han kommer gilla det.

Annars så ser jag fram mot en lugn helg till.
Utflykt till Le Skansen med Le Brorson står på agendan.

Han är supercool. Brås mycket på sin farbror. Och då inte Lb som är rätt ocool.
Men det visste ni ju redan.
Jag är lite coolare nu sedan jag klippt mig.

Annars nådde jag en milstolpe igår. 65 kilo. Nu har jag bara exakt 13 kvar att gå upp till vad jag vägde för ett år sen.
Så om någon sett lite random fett och benmuskler liggande någonstans så är det med stor sannolikhet mitt.


A.

2 Comments:

Blogger grannfrun spekulerar said...

du tappar bokstäver. Eller blandra ihop dom. Är du berusad min herre

9:35 fm  
Blogger A. said...

Ser inte en tappad bokstav... Däremot lite extra. Men det bjuder jag på...

Full? Jag dricker inte. Så nej blir svaret. :D

7:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home