onsdag, december 15, 2010

Julklappsutdelning

Long time no skriva blogg som det gamla talesättet säger.
Dagens mest fascinerande.
Rubriken på text-tv.
"misstänkte självmordsbombaren identifierad"
Förstår om de inte är säkra på vem det är men lite mer än misstänkt borde han väl vara ?

Snart dags för Le Bloggs årliga julklappsutdelning.
Men vilka kommer Le Tomte till av er som läser. Ni som aldrig kommenterar ligger ku dåligt till.
Ungefär som kungen när han kommer hem efter en blöt kväll med Noppe...

A.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Nja. Rent åklagarhypotetiskt skulle han ju kunna vara en helt vanlig småbarnspappa som i desperation över my little pony köerna i julhandelsträngseln flytt in på en bakgata. Där snubblat på en skum typ som krängt ett stiligt bombbälte att dölja ölmagen med och en matchande bomrygga att fullborda outfiten med. Så måste det ju ha gått till, eller hur?

9:53 fm  
Blogger Serafim said...

Jag tror helt klart på Nindes teori. Verkar fullständigt logisk i jultider...

11:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Nja, jag skulle nog vilja påstå att när Kungen kommer hem efter en blöt kväll med Noppe har han nog fått ligga ganska bra.

5:50 em  
Blogger A. said...

Serafim & Ninde... Nu gaddar ni ihop er igen :-)

Anonym:Du har klart en poäng där. Det har nog legats ordentligt redan då. Sen att han får ligga lite dåligt till när han kommer hem kan han nog leva med ;-)

12:49 em  
Blogger Serafim said...

VA? Vaddå igen? Vi gaddar väl aldrig ihop oss? Ungefär som att kungen skulle vara en ängel som aldrig varit på porrklubb... ;)

10:03 fm  
Blogger grannfrun spekulerar said...

Hmpf. jag kommenterar men får inga svar.

6:45 em  
Blogger A. said...

Klart som tusan kungen inte varit på porrklubb. Då skulle han ju bli en vanlig dödlig och det kan jag inte acceptera ;-)

Grannfrun: Yeah yeah,. Min blogg mina regler :D

5:00 em  
Blogger grannfrun spekulerar said...

happ.

2:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home