måndag, december 06, 2010

Medicin och födelsedagspresenter

Hej hallå...

Då har man fått en påfyllning av medicin. Alla prover ser bra ut. Jag verkar bli frisk till slut.
Även om det tar lite tid.

Nästagång dubbeldos medicin. Tydligen är det så att ju friskare man är ju desto mindre känslig för övermedicinering är man.
Men inte vågar de prova det innan jul...

Annars fyller mamma år på fredag. På lördag så ska hon och pappa A på Magnus Ugglas revy. Det vet de inte om.
Hoppas de inte har något annat bokat. För jag dubbelkollar inget om ifall de har planer. *


A.

* Inte brukar väl föräldrar ha planer mitt på dagen på lördagar.

4 Comments:

Blogger emster said...

bara planer som kan ändras iaf! skönt att proverna ser bra ut!

9:35 em  
Blogger A. said...

Exakt. När hade föräldrar viktiga planer sist?

Och tack.

9:57 em  
Blogger grannfrun spekulerar said...

@A; Vakta din tunga. Jag är förälder...

10:31 fm  
Blogger A. said...

GF:Nu pratade jag ju om mina föräldrar. Tror inte du är min mamma. :D

7:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home