fredag, april 01, 2011

Gnällbloggen cont...

Eftersom jag slutat vara extremt rolig och bara blivit gnällig så fortsätter jag på detta spår. Nu tror ni ju att jag blivit sjuk igen och ligger på sjukhus. Nej då säger jag. Magen är bra. Eller rätt bra i alla fall. Däremot är en nerv som sitter i kläm runt svanskotan totalt kass. Dåliga ryggmuskler gör att hela ryggen krampar ibland, bäckenet dras snett och nervjäveln hamnar i kläm. Det känns rätt ovärt för att använda ett inneuttryck att leva över maxgränsen på Alvedon i fyra månader.* Det enda som hjälper är promenader. Sakta promenader. Mycket sakta till och med. Häromdagen gick en tant med rullator förbi mig. Ovärt det med. Men. Det är ju trots allt fredag. A. *För att Alvedon ska verka så tar jag fyra åt gången...

2 Comments:

Blogger Peppe said...

Kan vi hjälpa dig på nåt sätt? Skicka över lite knark eller senaste numret av Papper?

8:48 fm  
Blogger A. said...

Knark vore nog bra på sitt sätt men dumt att posta det va?

Papper vore kanon!

12:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home