lördag, juni 11, 2011

Sommarens boktips!

Då vissa lite lätt pretantiöst kallar sig för bokrecensenter osv så tänkte jag göra ett försök. Jag menar hur svårt är det egentligen att skriva vilka böcker man gillar.

Har ni hört på Christer i P3? Det programmet på eftermiddagen mellan typ ett och tre...
Två programledare.
Christer. Naturligtvis.
Och Morgan.

Morgan har skrivit en bok om att växa upp på 70 och 80-talet.
Sjukt rolig och träffande beskrivningar.

Nu har jag ju inte läst hela men typ femtio sidor vilket lätt kvalificerar mig för att uttala mig.

RADHUSDISCO mina vänner är boken att läsa i sommar!


A

Ps. Morgan är dessutom bäst av de två programledarna för Christer.

7 Comments:

Blogger Serafim said...

Är inte det bästa sändningarna med både Christer och Morgan? Men frågan är ju vad du tycker om Rebecka?

7:23 fm  
Blogger A. said...

Jo Christer och Morgan är bäst tillsammans det stämmer.
Hmm. Rebecka är bra. Men låter hon typ inte lite kåt hela tiden? :-)

9:33 fm  
Anonymous Ida said...

Haha, jo det håller jag med om att hon gör faktiskt..
Det hela toppades liksom den gången hon läste upp en massa lyssnares erotiska noveller i radio :)

10:54 fm  
Blogger Serafim said...

Jaaa visst gör hon det.. men borde väl göra succé hos killar?

2:35 em  
Blogger A. said...

Ida: Sexnovellerna vart inte riktigt bra tycker jag. Trots rösten. Lite som att minus + minus blir plus. För mkt...

Serafim: Absolut. Men sen är hon ju inte lika rolig som Morgan... Iofs vill jag ju hellre ligga med Rebecka än Morgan oavsett hur rolig han är... :D

3:44 em  
Blogger Serafim said...

Haha! Säker på det? Du kanske gick igång på programmet när han berättade hur hans pubishår trängde fram igenom löparbyxorna???

9:35 em  
Blogger A. said...

Hehe... Missade tack och lov det programmet ;-) Men min enda tanke är ju vad tusan han har för brallor på sig när han springer...

1:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home