söndag, maj 29, 2011

Vi sammanfattar...

Jag lever fortfarande.
Vi har en ny logga på jobbet.
Jag har fortfarande stundtals sjukt ont i ryggen. Citodon och Alvedon sedan december.
Dags för läkarna att hitta orsaken kanske?
Magnetkamera gjord i torsdags. Samtidigt som jag träffade mina magdoktorer och talade om för dem vad jag ansåg om deras behandling eller intresse för min onda rygg.
Konstaterande:
Jag är jävligt bra på att vara saklig, kall, missnöjd och samtidigt se jävligt plågad ut samtidigt.
Det plågade behövde jag inte fejka.

Imorgon måste jag till Finland. Onöjd.
På onsdag åker hela familjen bort igen.
Lb, M&P och le twin.
Jag?
Nej just det jag kan inte för min rygg pallar inte att sitta i en bil i flera timmar tack vare värdelösa doktorer som inte tar saker utanför sitt specialområde på allvar.
Jag blir hemma.
Med lite tur kan de ta hela sommaren på sig också så kan jag boka av veckan hos Le Twin på den avlånga ön, en resa till Italien on my own där jag bara ska ta det lugnt och läsa böcker, äta gott och sova mkt.

A. Småirriterad

Ps. Var på dop idag. Fick avbryta fikat efter endast en sväng till kakbordet och åka hem för jag hade så ont att jag svettades och inte kunde sitta ordentligt.

2 Comments:

Anonymous Ida said...

Usch A, det låter inge roligt.
Kram!

(och loggan märkte jag var bytt en dag då jag satte på boxen till tv:n :)

9:41 em  
Blogger A. said...

Nej det är inte så roligt alls. Tyvärr.
Tur att jag själv är rätt lättroad. :-)

1:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home