torsdag, december 22, 2005

Dagens....

- ... Lunch
Kassler med Ris... AAAA av AAAAA (Får ett extra A för jag gjort det själv)

- ... Jullåt
Nu är det jul igen med Just D

- ... Arbetsinsats
Sådär...
- ... gladaste
Le Blogger själv då han snart har semester

-... tristaste
Inget Adam & Gry imorse. Var laddad för "Vinn Adams pengar"

- ...Citat
- Men ge mig en rejäl jävel då... (Jalla Jalla igår, piskscenen)

I övrigt verkar The Brat har förvillat bort sig från innerstan bland villorna i Bromma. Inte direkt som i Väsby. All-in gillar Väsby. Misstänker att CK och LL gör det oxå.

Spenderade dessutom en tjugo minuter av lunchen med att gå på systemet. Även här översvämmat med äldre människor som borde kunna gå samma dag som pensionen kom och handla sin ranson.

För övrigt fick jag återigen visa leg. Ser tydligen ut att vara ung som tusan. Var dessutom orakad... Tror han att en 18-åring kan ha en sån skäggväxt??? Otroligt. Det värsta är att jag vet vem aset i kassan är... Gick i samma skola. Är ett år äldre än han. Han vet vem jag är. Värsta Göran Persson typen...


A.