tisdag, januari 03, 2006

Reflektioner en tisdag eller den dag då maktfullkomligheten visade sitt fula ansikte....

- Prison Break... TV3 klockan 21.00. Otäckt bra. Skymtade en liten "prison wife" där...
- Årets mål i Skånela Fotboll hittills. A på halvvolley från 15 meter... Otäckt snyggt.
- Löpträning utomhus. Otäckt kallt. Otäckt tråkigt.

Avslutar med det roligaste och kanske den mest fantastiska presetationen av en idrottsklubb någonsin. GRUNDEN BOIS vilka lirare;

- Målvakten "Ravelli" som under 6 år aldrig släppt in ett mål. Han dömer bort dem själv :-)
- Killen som fastnar med tummen i bowlingklotet på bowlingkvällen, får "operera" bort det på akuten.

Sällan jag blivit så glad av något på tv. Otroligt kul. Hoppas de kommer med ett kontraktsförslag till A.


Annika Billström :-(

Idag visade det sig exakt vad ett löfte betyder. Förmodligen kommer hon ramla ner död idag efter sagt "över min döda kropp att det blir biltullar i Stockholm"...

Gillar henne inte. Inte alls fast jag behöver ju inte passera biltullarna iofs.


För övrigt har jag en riktigt bra "hair day" idag :-) Känner mig lite på väg åt Jihde hållet.


A.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

A: Du är kung av bloggar.

12:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home