fredag, maj 26, 2006

Soon to be...

Två timmar och fem minuter kvar. 2 h 15 min.

Sen är det dags. Börjar bli lite nervös. Tänk om jag är som Samson. Eller om det är som i Seinfeld-snittet där Elaine dejtar en rakad kille.

Hon övertalar honom om att spara ut till långt hår men han börjar bli flint.
Fast omvänt då. Vem vet vad som finns där under.

Kanske kommer tunnhåriga fram till mig med samma råd som George ger Elaines kille.

"... I've give you eight months, maybe a year. My advise to you my friend is live. Live like everyday was the last..."

Undrar om det ska bli en före och efterbild. Alltid ett problem när man är fotogeniqueskt-handikappad.



A. Snart lite mindre varm på huvudet.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha... verkar som du har 1/8 koncentrerad arbetsdag idag, eller nåt. Men den här tösen är nöjd. Massa onödiga meningslösa resonemang att läsa!

4:26 em  
Blogger A. said...

Kan ha varit en sån dag ja... :-)

Ett telefonsamtal in här sen ett. 3 på hela dan. Kul. :-(

Nu sitter jag och grämer mig över att klippa mig. Konstigt att man alltid har en bra hair day när man ska klippa sig...

4:38 em  
Anonymous Anonym said...

Sen är det ju knivigt med resultatet med. Blir man alltför olik sig blir man ofta missnöjd, i alla fall i början. Förändring är läbbigt helt enkelt.

Fast se ut precis som innan, men vara typ 400 pix fattigare, är ju inte ett så mycket bättre alternativ.

Totalt nöjd efter ett frisörbesök är kort och gott svårt. Men oavsett vad vänjer man sig efter nåra dar. Tur det!

5:10 em  
Blogger A. said...

Lyckades faktiskt vara ganska nöjd när jag kom ut därifrån. Kändes mkt bra :-)

10:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home