onsdag, maj 24, 2006

A. Sammanfattar

I slutet av en 1/4's dag. Har fått otroligt mycket gjort samtidigt som jag varit sjukt uttråkad. Det där om underhållningsplikt på CK, All-in och The Brat kan vi glömma. Inte ett enda roligt mail. Inte ett enda.

Ni som kommenterar have light up my day. Skrev det på engelska. Har en konstig ovana att när jag ska berömma, ge komplimanger eller liknande att säga/tänka/skriva dem på engelska. Märkligt. Någon konstig försvarsmekanism kanske. Eller så är jag helt enkelt dubbelspråkig.

1/4's dag alltså.

Som spenderats med att ;

- Få en massa gjort.
- Prata telefon med Lillbrorsan. Han är kul. Men pank.
- Skriva lite i Le Blogg.
- Trycka på uppdatera knappen på mina favoritbloggar*
- Jobba lite till
- Handla födelsedagspresent till kompis
- Gå på systemet.
- Visa leg på systemet.
- planera klädsel för ikväll**
- Maila med Lois Lane om roligheter. Du är klart väl godkänd för din underhållningsinsats.
- Dricka juice.
- Genomsöka Internet efter roliga sidor. Finns inte så många som man önskar...

Torsdag imorgon. Då ska vi återkomma med en sammanfattning av kvällens bravader. Jag har tränat ifall det blir femkamp. Bankat i bordet för att simulera grodorna som "poppar" upp. Alltså räknar vi med seger om det är vad som händer.



A. Er grodbankare med 1/4's dag.


* Jag har alltså haft tråkigt. Är ingen farlig stalker.
** Ja, killar gör sånt. Fast det är en kombination av vad vi har rent. Det blir jeans och ljuslila pikétröja

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hade i och för sig tänkt mig dig mer som en luftgevärskille. Men visst. Grodor funkar också. ;-)

7:19 em  
Anonymous Anonym said...

tackar, även min heldag blev roligare! jag ger det nio poäng av tio- minus för förslaget om kajak!

9:03 em  
Anonymous Anonym said...

tackar, även min heldag blev roligare! jag ger det nio poäng av tio- minus för förslaget om kajak!

9:03 em  
Blogger A. said...

Är en typisk grodkille... :-)

Kajak är kul Lois. Bara du som är slö...

8:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home