onsdag, augusti 30, 2006

7:e himlen


Om något är bra brukar man ju säga att det ramlar ner från himlen.

A kommer snart att ramla ner från himlen. Om det är så himla bra vet jag inte men ramlas ska det.


Så här kommer det att se ut. Tänk er bara han underst lite blekare i ansiktet, lite mer tårar i ögonen av skräck. Tanken var bara att surfa runt lite och läsa om hur säkert det var. Att det aldrig händer något när man hoppar. Är inte så säker.

Inte fick man vara full heller...

Bilden, ja den är snodd från Stockholms fallskärmsklubb...

A. From heaven sent

9 Comments:

Blogger Smiley said...

Are you sure?! Vill du göra det?!

11:12 fm  
Blogger A. said...

Ja, det vill jag men kommer vara så sjukt rädd tror jag...

11:23 fm  
Blogger Ninde said...

Åh, vad avis jag blir! Fick ett hopp i present och det var underbart! Kallt om öronen bara så klä på dig men, och njut !

11:35 fm  
Blogger A. said...

Aha... Var det lika grymt som jag tror det kommer att vara? Också en present.

Kompisarna hoppas jag ska svimma...

11:48 fm  
Blogger Ninde said...

Det var grymt kul! Och jag är ändå höjdrädd i vanliga fall... Det kommer nog kännas i magen när du precis ska hoppa ut, men oroa dig inte, du kommer få en kick av hoppet o vilja dansa hela natten sedan:). Försök få en trevlig instruktör bara, du kommer sitta rätt tight fast med honom. Säg åt dina polare att stå beredda med champagnen och kamera när du kommer ner;).

12:24 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, det skulle vara härligt/skrämmande/kittlande att hoppa! Men så länge jag har försörjningsbörda kommer jag att avstå ;) (menar inte alls att skrämma dig!)
Lycka till!

1:20 em  
Blogger A. said...

En trevlig instruktör hoppas vi på i såna fall. Kanske tom en söt... hehe...

Rätt säker på att jag kommer ha adrenalin så det räcker när det är dags eller klart kanske.

Gina : Ingen fara. Har själv försörjningsbörda. Ingen betalar åt mig :-) Men det var väl knappast så du menade va? haha

1:40 em  
Anonymous Anonym said...

Oh. Spännande. Jag förväntar mig att få läsa allt om det här på bästa bloggplats.

2:01 em  
Blogger A. said...

Lovar fotobevis på det tom.... Sjukt laddad för det faktiskt. Men lite rädd... hehe

3:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home