måndag, augusti 28, 2006

Back to earth...

Seeegt. Men självförvållat.

En fest där alkoholen flödade, det dansades, Lillbrorsan skötte sig och allt var grymt.

Dock inte lika kul att pallra sig upp i ottan för att städa lokalen. Speciellt om man svettas alkohol.
Några små pointers till nästa gång.

- The Brat & All-in - Ska ni shottta whisky så ta fan ful whiskyn...

- N, mamma är lyckligt gift med pappa. Låt henne vara :-)


Dessutom en massa bra presenter. Då jag har vissa drag av materialist så uppskattas givetvis sånt. Så när jag igår packade ihop allt så fanns i högen,

Rese-presentkort.
Ny säng
Kamera - smart nog redan laddad och användningsklar
Coola Verktyg - Skulle kunna säga macho.
Böcker
I-pod ( Nu ska vi bara komma på hur A utan dator ska kunna använda sig av den...)
Fallskärmshopp
2 Fast and 2 Furious (Ska uttalas 2 flast än 2 flulilus, Lille-E's present till A. Hans favoritfilm. Lille- E är snart 4-år.)
Samt säkert något mer jag glömt.
Ja just det, En snygg tröja av lillbrorsan. Röd som överlämnades med kommentaren.
"...Du kanske inte passar i rött, du kanske ser ut som en gris men jag vill ha den blåa själv..."


Kort sagt, jag har så bra kompisar jag förtjänar. De bästa.


A. Seeeeg idag med.

6 Comments:

Blogger Peppe said...

Ett bra presentsaldo.

I-poden var (indirekt) en present från mej.

11:07 fm  
Blogger A. said...

Skamligt bra presentsaldo. Är nästan inte värd det. I-poden var från dig... Direkt eller indirekt. Inte så viktigt :-)

11:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Citat från i fredags:
"Men lovar er att nu är det fan färdigtjatat om den där födelsedagen!"

Och nu så fortsätter du prata om den. :)

1:59 em  
Blogger A. said...

Var inte bitter... :-)

Nu ska jag fokusera på min kommande namnsdag och sen julafton :-)

2:18 em  
Anonymous Anonym said...

Så du ska inte börja prata om nästa födelsedag? Det börjar väl bli dags att lobba för presenterna till den. :)

3:44 em  
Blogger A. said...

Har man så bra kompisar som A är det svårslaget med presenterna. Tänkte lägga ner tiggriet... haha

4:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home