torsdag, augusti 24, 2006

Presentinläggs-förklaring

Okej.
Då tar vi det lugnt och sansat. Läser noga.

1. Ingen behöver ge mig något på riktigt.
2. Det är alltså en "låtsas" present av vad ni skulle vilja ge mig.

Tänk att ni fyller i slutet på följande mening

"...När A fyller 30 så vill jag ge honom en/ett .................... därför att .................."

Alltså. Kopiera, skriv in present och varför posta i kommentarsgrejen :-)

Inte så svårt. Alltså inga förslag utan vad ni tycker jag ska få. Lovar att skaffa mig det bästa förslaget/presenten. Och tänk vad roligt det blir för mig när jag läser vad ni vid möjlighet skulle ha gett mig.


Alltså, oavsett om det var förslag eller inte så får ni göra om. Posta presenterna i "kommentarsgrejen från och med nu!

Är det något som är oklart ? :-)


A. Med tydliga direktiv...

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

När A fyller 30 så vill jag ge honom en resa till NY över nyår därför att jag själv vill åka dit över nyår.....:O) Samt så vore det en upplevelse att få vara där över nyår.Så därför jag vill jag ge honom den upplevelsen i 30-års present!

1:59 em  
Blogger A. said...

Ah! En utmärkt present och titta så lätt det blir när man följer instruktionerna.

Utmärkt present som säkert ligger bra till för att införskaffas :-)

2:30 em  
Anonymous Anonym said...

När A fyller 30 så vill jag ge honom en klippning hos Peter Jidhes frisör därför att frissan en gång för alla ska bli precis likadan som Jidhes.

3:22 em  
Blogger A. said...

K: I like!

3:32 em  
Anonymous Anonym said...

När A fyller 30 så vill jag ge honom en flaska skumpa och en ask praliner från Pralinhuset helt enkelt därför att jag tror att han kommer att vilja ha något att äta och dricka när han kollar på hela Beverly Hills 90210-dvdboxen som han också ska få.

3:43 em  
Blogger A. said...

Oh... svårslagen ;-)

Och tack tack :-)

4:07 em  
Anonymous Anonym said...

* Typ klassiker
typ "Brott och straff"
(från din egen önskelista - vaddå ingen fantasi? :)

8:27 em  
Anonymous Anonym said...

När A fyller 30 vill vi ge honom en dejt med tjejen från mamma mia...

11:09 em  
Blogger A. said...

Gina : Smart! Mycket smart satt faktiskt och väntade på vem som skulle vara först med det!

LL & CK: Det är nästan så jag tänker utkräva den här presenten :-)

8:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home