torsdag, augusti 24, 2006

Morgon

Sitta kvar på jobbet ända till nästan klockan 19.00 en onsdag är inte bra för mig. Man kan ju undra vad som höll mig kvar så länge...

Men det var trevligt.

- Att knata in på toaletten på jobbet, med nödburken med hårvax i handen för att upptäcka att du redan fixat frillan talar för en "bad-hair-day"

- Att prata mobiltelefon på vägen till jobbet med sin pappa när han ligger i bilen framför dig i bilkön talar om att människor är för slöa. Speciellt när jag tänkte nu behöver jag inte åka hem till dem i kväll.*

Har ni funderat på vad ni skulle vilja ge mig i 30-års present än? Även om ni inte brukar kommentera så är det dags nu. Nu eller aldrig. :-)


A. Penntrollet.

* Mamma är nämligen matansvarig på lördagens fest.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vet, jag vet....

11:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag vet, jag vet....

11:31 fm  
Blogger A. said...

japp... :-)

11:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Men idag kan ja inte hålla dig kvar till 19:(

11:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home