onsdag, augusti 23, 2006

Present-tiggeri!

Det är idag faktiskt bara tre dagar kvar.
Den lilla ångest som dök upp häromdagen är som bortblåst.
På lördag smäller det.
Ich bin 30 jahre alt.

Då det ändå är ett par stycken som läser här ibland kommer jag nu kräva att ni via "lämna kommentarprylen" lämnar en grattishälsning och en "present" med motivering varför jag behöver en sån. Eller varför ni tycker jag ska få en sån.
Det kan ni väl göra.
Eftersom jag tror att man fyller år för att få presenter. Det tror min guddotter med. Hon är två.

Nu har ni lite drygt två dagar på er att komma på den perfekta presenten. Det bästa förslaget lovar jag att köpa åt mig själv.*

Och, ja, jag kommer påminna er.


A. Presenttiggarn

* Om det är det minsta rimligt. Kan inte köpa en ny bil, en lägenhet, en presidentpost i USA osv... Rimlighet mina vänner.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

En resa till NY över nyår??

5:41 em  
Blogger A. said...

Precis så här ska det gå till men vi väntar till på lördag!

Alltså så jag kan läsa om allt ni vill ge mig när jag kommer tillbaka på måndag sen...

5:45 em  
Blogger Peppe said...

Jag tänkte faktiskt också föreslå en resa, men C hann före. Själv funderar jag på att fira nyår i Sydafrika.

Mitt förslag e isf: en ipod, jag är nämligen VÄDLIGT nöjd med min.

8:59 fm  
Blogger Smiley said...

Köp dig en bra dator, helst bärbar, och surfa i sajberspacen HEMMA !

9:27 fm  
Blogger A. said...

Man får föreslå samma sak :-) Men ni måste bättra motiveringarna :-)

9:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home