torsdag, september 14, 2006

Motarbetare

Idag glömde jag nycklarna på kontoret när jag gick på lunch.
Mobilen tar jag nästan aldrig med på lunchen.
Alltså.
Jag kommer inte in på kontoret. Inte så konstigt. Jag har ju inga nycklar.

Ringer på dörren eftersom Kollega 1 alltid är kvar inne på lunchen.

Ingen kommer och öppnar....
Ringer på efter ett par minuter igen. Ingen öppnar.
Efter 10 minuter ser jag Kollega 1 genom dörren.
Ringer på igen.
Hon kommer och öppnar.
Frågar vad som gjort att hon inte kommit och öppnat dörren.

- Jag visste inte vem det var...

Jag.visste.inte.vem.det.var.

Undrar om Jultomten någonsin kommer till deras familj.Tveksamt.


A. Lite utanför.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

hahahah va roligt...:O)

1:47 em  
Blogger Peppe said...

Paranoia?

1:55 em  
Blogger A. said...

C: Inte kul. Inte det minsta. Fick världens längsta ansikte när jag hörde förklaringen. Väntade bara på ett leende som sa att hon skämta. Men inte. Sånt gör vi inte här på Le Kontor... :-(

Peppe: Ingen aning, men någon rubbning har de... :-)

2:06 em  
Blogger Ninde said...

Gud så frustrerande, initiativ förmåga noll ! Mitt djupaste deltagande:).

2:10 em  
Anonymous Anonym said...

Haha. Det var det dummaste jag någonsin hört. Stackare.

3:16 em  
Blogger A. said...

Moi: Lite så som jag kände det....

3:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home