tisdag, oktober 03, 2006

Hedersomnämnade

Efter att ha sovit bort hela kvällen svårt förkyld. Så där förkyld som bara en riktig kille kan vara så är jag lite piggare idag.

Men ni förstår ju hur jag kände mig igår.

Man kan lätt konstatera att Le Blogg trots allt har en viss genomslagskraft. Är lite inne på att hylla Elisabeth Shue, alla kommer väl ihåg Cocktail, hämningslöst. Se vad det ger...

Dagens hedersomnämnande ska givetvis inte glömmas som det gjordes igår.

Efter att spelat klart fotbollsmatchen tjurade Lillbrorsan ihop och tvingade sin snälle storebror att skjutsa honom till den lilla staden norr om Uppsala men öster om Sandviken för vidare studier. Att då passa på och besöka Lois Lane och Clark Kent är ett kulinariskt nöje*.

Sjukt gott som vanligt även om jag inte kommer ihåg exakt vad det var men det innehöll : Kyckling, parmesan, ruccola, pinjenötter och pasta.



A. Trots sjukdom på bra humör.

* Om sanningen ska fram så är det mest

Ps. Jättekul att folk hamnar här via google. Verkligen och jag menar det. Google rules. Som fan.

Men.

Uppskattar inte sökningar som leder hit som;
"världens sämsta fotbollspelare"
"världens minsta penis"

6 Comments:

Blogger Ninde said...

*funderar på om den lilla staden ligger vid den stora vägen eller längre i samma riktning som dina kollegor kommer ifrån?* Krya på dig!

11:31 fm  
Blogger A. said...

Den håller sig längs den stora vägen får jag nog säga... Lite till höger om man åker från Sthlm...

11:37 fm  
Blogger Ninde said...

Aha, förstod nästan det:)

11:45 fm  
Blogger A. said...

Om du tänker på den jag tänker på så tänker du på rätt stad...

:-)

12:36 em  
Anonymous Anonym said...

Tjurade ju inte direkt ihop, men hade ju ingen större lust å spela. Dessutom vann vi ju så klart när jag var med. Så nånting får väl klubbledningen bjuda på. Dessutom fick du både kaffe å mat. Dessutom snodde du min snusdosa....

12:41 em  
Blogger A. said...

Du lämnade den i bilen och det du sparade i tågkostnad borde kunna ge dig minst 3 stycken...

1:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home