fredag, oktober 13, 2006

Tidig sammanfattning

Vi sammanfattar redan nu fredagen.
Eftersom det är fredag den 13:e* så är jag livrädd för att göra något som kan slå tillbaka på mig.

Således är det här det som jag kommer ha gjort när jag med en till tonerna av en säckpipa skriker "you can take my life but never my freedom..." och springer ut härifrån.

Jag kommer att vid femtiden ha;
  • Pratat i telefon med lillbrorsan
  • Hjälpt honom med studierna i marknadsföring
  • Blivit halvt ihjälskrämd av två småfåglar som förirrat sig in på kontoret. Hjärtat slår fortfarande med dubbelslag som jag inte känt sen Basshunter släppte sin andra singel och jag trodde jag fick en stroke.
  • Ladda upp för födelsedagsmiddag för Pappa A på söndag
  • Handlta födelsedagspresent i Le Köpcentrum till ovan nämnda pappa.
  • Förberett svar på frågan "...Men A, när ska du träffa någon då?..."
  • Jobbat lite. Lite. Det är fredag.
  • Ätit lunch.
  • Läst Aftonbladet och se om någon artikel kan matcha den här. Den som förstår den kan tala om vad de egentligen menar...

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,906704,00.html

  • Valt kläder för kvällens aktiviteter.
  • Mailterrat några kassa figurer för att de inte skickar roliga mail.
  • Snusat alldeles för mycket.

Ja det var min dag det.


A. Nöjd med min dag.

* Fräädag för er Lois och Clark

10 Comments:

Blogger Ninde said...

Hm, vad tror du om följande hypotes? Reuters tog fotot, som landade på Sandras bord. Meningen var att hon skulle skriva en artikel om hur Mr Baldwins odrägliga divaler. Men inte kunde hon vara så elak eftersom hon tycker att hans lillebrorsa är lite småsöt. Därav "källan" som motsäger hans elakheter?

12:41 em  
Blogger A. said...

Inte dum alls faktiskt. Kan mycket väl vara så.

Fast jag är mest fascinerad av den i den här artikeln otroligt väsentliga informationen om att han inte gillar att använda kondom... :-)

1:18 em  
Blogger Ninde said...

Jo, synnerligen långsökt. Förmodligen dit tjatat av Sandras morsa som vill minska antalet kvinnliga beundrare runt sin idol?

2:27 em  
Blogger A. said...

Lite lagom halvsnaskigt när mor och dotter delar på ett brödrapar... :-)

3:06 em  
Blogger Ninde said...

Ja, usch. Hänt ofta eller? ;)

3:38 em  
Blogger A. said...

Vi är ju tre bröder så vi täcker ju tre generationer. Inte så roligt att vara den äldsta då alltid... ;-)

Men ibland så får man "take on for the team"

Eller nej. Det behöver man inte...

3:48 em  
Blogger Ninde said...

"Take one for the team" mohahaha ska hälsa mamma det, och storasyster ha ha ha...;)

4:05 em  
Blogger A. said...

;-)

4:36 em  
Anonymous Anonym said...

tre generationer? är det därför du kallar den ena le twin?

6:22 em  
Blogger A. said...

Läs igen lillbrorsan och se om du kan klura ut kopplingen... :)

7:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home