onsdag, maj 16, 2007

Vem är A egentligen?

Konstig. Dagens konstighet.

Hur kan jag vara singel. Jag har just fått reda på att jag är;

Charmig,
Stimulerande,
Optimisk
Social
och inte minst entusiastisk.

Helt jävla otroligt med tanke på det. Om man nu inte väljer att tolka det som,

Ytlig,
Taktlös
Snacksalig
Orealistisk
eller varför inte egenkär.

Men det gör vi inte. Bara så att ni vet.

Annars hade jag nattbesök i natt. Det ni. När jag vaknade låg lillgrisen och sov som en stock. Tror han hade mage att klaga på att jag väckte honom. Nu ska vi bara se om han lyckades låsa om sig innan han gick. Eller om mina saker är i oordning.

A

14 Comments:

Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

1:38 em  
Blogger Ninde said...

Osmart a. Osmart. Gäller att rigga små fällor och låsa in allt av värde i klädkammaren.. ;)

1:39 em  
Anonymous Anonym said...

var du tvungen att berätta att jag sov hos dig inatt;)

1:50 em  
Blogger A. said...

I så fall C är du den manligaste tjej jag sett. Ett tips, du passar inte i skäggstubb ;-)

3:10 em  
Blogger Ninde said...

Ha en happy helgdag.. :)

4:18 em  
Anonymous Anonym said...

A: Nu läser jag snett igen, men jag läste raden

och inte minsta entusiastisk.

Det blev en helt annan innebörd om man läser a... :)

4:19 em  
Blogger A. said...

Vad överraskad jag blir av att just du läste så... :) Skulle var Ida kanske annars...

6:10 em  
Blogger Peppe said...

Hahaha, din lillebror verkar sjukt rolig. och krävande.

8:53 em  
Blogger A. said...

Rätt som vanligt Pepita, och jo han har sina stunder då man är mindre trött på honom :) Men faktiskt är han oskyldig till det här, lite otydligt av mig kanske, men bland mina homeboys så finns Storgrisen och Lillgrisen... Lillbrorsan omnämns alltid som lillbrorsan...

10:39 em  
Anonymous Anonym said...

Näh, så elak är jag inte! Inte alltid iaf ;)

10:48 em  
Blogger A. said...

Nej det är klart jag vet att du inte är så elak Ida... ;-)

11:44 fm  
Blogger Peppe said...

Ah! Dumma jag. Lillbrorsan versus Lillgrisen. Lovar att skärpa mej.

12:30 em  
Blogger A. said...

Lätt hänt Peppe. Skulle jag använda bara grisen så är det med stor sannolikhet honom jag menar så du får ett halvt rätt för du beskrev honom på ett bra sätt ;-)

1:05 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för soffplats. Nästa gång: se till att du fått tillbaks dvd-filmerna du lånat ut!

3:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home