onsdag, maj 09, 2007

Jag lever. Var inte oroliga

Molto har hänt.

Tar de stora dragen.

- Jag har kollegor som jag gillar att prata med. De verkar tycka det är kul att prata med mig.
- Min dator är försenad.
- Min bil är beställd.
- De har en fantastisk kaffemaskin.
- En kille är piercad i hela ansiktet. Jag är lite rädd för honom.
- Jag har just lagat min gamla bil som skramlade som en traktor*
- Min utbildning har inte börjat.
- Numer pratar jag mobil i headset. Trots att jag hatar headsets. Jag försöker smälta in.
- Jag var den enda med slips första dagen. Och andra. Och tredje. Nu skiter jag i det.
- Min coach är kul. Hans stora problem är det ultimata avståndet från sin nya 42's TV till soffan. Såna diskussioner har jag inte haft på jobbet på 2 år...

Men generellt är jag som McDonalds - I'm lovin' it...



I övrigt så såg jag på Snygg Naken. Inte nog med att de lockar med falsk marknadsföring. Det var den äckligaste kille jag sett som hade programmet.


Från och med nu så ska jag se till att uppdatera lite mer. Ni kan andas ut.
Ett djupt andetag och säg högt för er själva.
"...Skönt att det inte verkar gå någon nöd på A..."


A. Nyanställd.

* Skönt macho man känner sig när kompisen som är bilmek lagar den. Och visar felet. "...Du ser skruven som blänker? Den har jag satt dit. Det kostar 1.50... Haha. ..."

9 Comments:

Blogger Ninde said...

Ha,ha ha.."du ser skruven som blänker.." Snacka om att bli ägd. Är han singel föressten?

1:35 em  
Anonymous Anonym said...

Så skönt att det inte verkar gå någon nöd på A..

2:06 em  
Blogger A. said...

Ninde : Nepp. Inte alls singel. Gift med min bästa tjejkompis. :-) Och förstår inget. Det är guld att ha en egen mek...

Ida: Jag har aldrig hållt med dig så mycket ;-)

3:00 em  
Blogger A. said...

kommentaren "och förstår inget" avser inte min bilmek utan mig själv. Om ni lägger till "- ägd?" så kanske det blir klarare...
A.- för snabb för sitt eget bästa... på tangeterna alltså...

6:52 em  
Anonymous Anonym said...

Haha, bra att du förtydligar. Bara på tangenterna alltså.

6:58 em  
Blogger A. said...

Ida: Japp bara på tangenterna... typ;)

8:22 em  
Blogger Peppe said...

Halleluja! Du är tillbaka.

2:22 em  
Blogger Torpan said...

oOo, låter som ett mycket bättre o trevligare jobbb. Framförallt ser jag redan framför mig ändlösa inlägg om lajbans grejer som inträffar under arbetsdagarna. Vem sa att kontorsjobb behöver vara tråkigt?? ;) Härligt att allt går din väg!

6:36 em  
Blogger A. said...

Pepita: Är jag värd ett halleluja? Har aldrig varit borta, bara samlat inspiration. Nu får ni dras med mig...
Torpedo: Ja. det är kanon. Är skamligt nöjd. Men lite värd det. Om man frågar mig alltså... :)

8:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home