tisdag, augusti 07, 2007

Jag vet inte...

Sitter kvar på Le Office. Vi är två stycken som känner det som att:

1. Vi har blivit stuckna i ryggen av en dolk som vrids om.
2. Blivit framåtböjda över konferensbordet med brallorna nerdragna och Jonas Gardell dansande naken bakom oss...
3. Som jag kände mig varje jul som barn när jag aldrig fick min leksaksugn...*

På något av de här tre sätten känner jag mig nu. Och talar nog för Le Kollega också.

Läser lite Aftonbladet också. Robert Broberg på allsången. Är verkligen Robert Broberg rolig år 2007?


A.


* Den historien som Mamma A alltid öppnat med när jag tagit hem en flicka. Kan det vara så att jag ska leta efter en leksaksugns-geek? Modell äldre vill jag förtydliga direkt.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nä, har någon varit DUM mot dig?

12:03 fm  
Blogger A. said...

Jaaa...

8:22 fm  
Blogger Ninde said...

Modell äldre- på ugnen eller tjejen? :D

10:26 fm  
Blogger A. said...

Gärna lite äldre på båda... hehe

11:24 fm  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

11:59 fm  
Blogger Ninde said...

ok. ska höra av mig om jag får nys om nån gammal tant med snygg leksaksspis.. ;)

1:23 em  
Blogger A. said...

Modell äldre menas givetvis i en sådan ålder att man inte önskar det sig i julklapp längre. Och har åtminstone tagit studenten. Och får gå på systemet. Själv med eget leg...

Men tack för att du engagerar dig... ;-)

2:16 em  
Blogger Ninde said...

a: Ingen orsak. Försöker bara vara artig o hjälpsam ju ;)

3:11 em  
Blogger A. said...

Jag behöver all hjälp jag kan få... så tack!

7:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home