onsdag, augusti 29, 2007

Kick Off

Filmen jag och kollegan skulle spela in blev ett fiasko. En punkt mindre på morgondagens agenda. Att det inte räckte med att se konstnärligt svår ut och muttra för sig själv.

Kick off innebär dessutom sprit.
Eller alkohol i alla fall. A kommer att ta det lugnt.
Riktigt lugnt.
Första gången hela avdelningen är ute kommer jag inte ta täten mot baren.
Icke.
Men å andra sidan är jag karaktärssvag och risken finns att jag kör samma variant som Geishan. Att supa sig plakat och sen inte hitta hem. Men det är naturligtvis enklare att hitta hem om man bor på en herrgård.


Undrar dessutom hur grinig den som får bo med A kommer vara. Ibland så gnisslar jag lite tänder. Men inget som stör mig...

Så om det blir något bloggande innan fredag så kommer det att vara en fylleinlägg imorgon.


Gör inget som jag inte skulle göra nu. Alltså ganska fria händer...


A.